2016年5月5日 星期四

〔德國住宿〕慕尼黑NH德國皇帝酒店 NH München Deutscher Kaiser

珠玉在前,第二次入住NH Hotels集團的酒店就覺得有差了。

由柏林的NH Berlin Mitte (review連結)搬到慕尼黑的NH München Deutscher Kaiser,大家都係NH Hotels Group,難免有所比較。Is this bad? No. 只是柏林的NH令我有過高的期待。

由火車站出口望向酒店
Check-in: 當日落左火車過條馬路就到酒店,地點方便程度爆燈。因為抵達時已經夜晚9點,大堂好暗,我們坐左7個小時火車又已經累,而且我係facebook有見過網友post話係慕尼黑的酒店大堂checkin都可以比人搶行李,係有少少緊張,但係職員態度好友善,令我們感覺放鬆返啲。房間一早ready,我們亦好快上到房。

由呢張床開始之後我瞓的幾張床都太軟冧冧了!
腰骨痛呀陰公!
酒店房間不大,設計簡單一目了然,玄關位另有一道門可以打通隔離房變成4人房(which 我們用不著),亦有放行李的位置。床的兩邊各自有一個衣櫃,長枱上就係minibar小食,還有好多充電位,尤其床頭那個,設計值得一讚。但係!好可惜,房內係無水煲,即係無熱水⋯⋯好在我早有準備,係香港帶左一個來,有得繼續飲熱水!

非常標準的浴室

有乜感想:地點非常方便,基本上一過馬路就到慕尼黑中央火車站 Munich Hbf。食早餐可以走到火車站解決。如果想連過條馬路都慳返,可以揀Intercityhotel 城際酒店,只係評價不如NH呢間。大家都係NH Hotels旗下,有(少少)比較之下,這間NH比柏林那家便宜係可以理解的,整體不過不失,的確是一家值4/5分、唔錯的過夜酒店。

會唔會再住?這未必會係我再來慕尼黑會選住的first choice,反而如果火車站另一面的aloft有特價(又係同樣咁方便),我會毫不猶疑過對面(利申:spg gold)。


Factbox:經Hotels.com預訂,房價每晚約$700,連稅不連早餐。

慕尼黑NH德國皇帝酒店 NH München Deutscher Kaiser
地址:Arnulfstrasse 2, Munich, BY, 80335, 德國
交通方法:在慕尼黑中央火車站 Munich Hbf 人面向車站背向路軌方向,向左行2分鐘過馬路便是。

沒有留言:

張貼留言