2016年11月4日 星期五

〔飛行報告〕香港航空 HX767 香港往曼谷 A330 搭乘分享

凌晨四點到埗曼谷,點算好?

唔係講笑,買呢張機票個時因為貪平,揀左紅眼機,以咁短途來講都真係幾辛苦(長途反而好啲)。以下這篇飛行報告除了講下呢次搭港航的經驗,亦都會講下我點樣渡過落機之後凌晨4點到7點呢幾個鐘。

影到反晒光添⋯⋯

Hong Kong Airlines - HX767 -A330 -HKG-BKK- Economy

難得同男朋友去一次旅行,早係六月的時候就決定想黎泰國揼個靚骨休息下,好快搞掂機票酒店,在此特別嗚謝男朋友呀寶傾情贊助是次旅程。呢次係我第一次搭香港航空,老實講無咩期望,所以亦無咩失望。上星期四放工係公司online check-in完先返屋企執行李食晚飯沖埋涼再出發。

check-in counters
Check-in:T1 K行,因為無行李寄艙,用自助機print登機證,好快好順利。

Print機票無難度
由於我近排實在太懶,無申請到港航張信用卡所以無去到佢地個貴賓室,而係都係去返信用卡飯堂 - Plaza Premium Lounge啦。晚上11點幾入到黎,好驚喜!因為仲有最後一round的魚蛋粉食,阿姐整定十幾廿碗隨便拎,然後洗野收爐。我食完碗麵,頹hea左一陣就準備去閘口啦。

好重手好足料
登機閘口係mid-field(中場客運廊),本來可以坐無人駕駛列車過去,不過太夜停左,要搭接駁巴。而我去到閘口就已經final call (明明只係剛剛好係登機證上的Boarding time),凌晨1點幾,成個人處於一個勁眼瞓的狀態。

第一次來mid-field,又幾大啵 - 要行最遠個閘口。
我班去程機係凌晨2點起飛,4點到曼谷(實際係3點半早左到 lol)。回程呢就HX766,係一班好正常的夜機,同一個機型,所以以下會combined來講。

一上機就有派濕紙巾和耳機,毛氈本身就放左係個位度。
濕紙巾和耳機
Well,張櫈係唔好坐既,好鬼硬的椅背,後斜幅度有限(我唔係講緊要flat bed),瞓得幾辛苦。長闊尺吋不明,目測腿前空間係好足夠既,張櫈有點高有點吊腳,好吊詭我坐飛機未試過會吊腳。

由於我太眼瞓,我係無理過娛樂系統的,不過我想指出,個熒光幕係可以關掉的!(Why it matters? 因為我早排搭瑞航由歐洲返香港個時係熄唔到個mon架!)
個餐肉包⋯⋯算啦好嗎?我瞓啦~
回程返香港個時先有精神睇過個system,啲戲都幾舊,瞓覺好過。
無新戲你又唔使咁坦白既⋯⋯

HX766回程時個飛機餐 
回程時個飛機餐 - 雞薯蓉,另一個選擇係豬麵。可能曼谷啲野食太好食啦食到個咀刁晒,搞到我覺得呢個餐係「難食既」,換轉平時我應該會比較厚道咁comment係「唔好食」。Anyway,總之我無食晒。

回程夜機好鬼爆
有乜感覺?恩~就係有派飯有包行李有多少少服務的快運。結果幾符合預期。

會唔會再搭?會,因為好平好平好平(要講三次),呢張機票都係一千頭連稅。


好啦講完飛機講落機啦。

泰國時間凌晨3點半到左曼谷,出到去Arrival Hall就4點了,過程好順利,入境唔使排好耐隊。

勁Surprise!!凌晨4點,電訊公司的counters竟然係開架!AIS同另一家都已經開左門,仲有勁多韓國遊客圍住排隊等買prepaid sim card。我就出左一張AIS 的7日prepaid sim card,399泰銖,unlimited data!仲可以打長途電話返香港,都係1泰銖1分鐘(平到痴線!)。

勁多韓國人都係呢個時間到⋯⋯
兌換泰銖就係經銀聯ATM拎現金。
泰國係無凌晨揼骨呢樣野,so sad!所以我選擇瞓機場,機場Arrival Hall、3/F 餐廳個層和Departure Hall都有長櫈可以瞓,我地就揀左係3/F 餐廳個層瞓啦。好多人一齊瞓,好熱鬧!哈哈哈!

瞓左大約個幾鐘,瞓醒就去對面Airport Cafe 食早餐。

其實幾好食-隻蛋煎到岩岩好全熟又無焦
食完早餐大約7點幾,然後搭Airport City Link去Phaya Thai再轉BTS去Asoke,到酒店(Tints of Blue Residence)放好行李後剛剛好8點45分,再慢慢行過去附近的 Asia Herb Association 早上9點開門,揼骨!(重點!時間岩岩好)

酒店 
Asia Herb Association
唔想瞓機場可以點?可以book一晚機場酒店瞓幾個鐘既(不過唔抵囉);或者揀一間可以24小時check in的酒店;甚或,都係買返靚時間的航班啦。


延伸閱讀
其他飛行報告:

2016 曼谷四日三夜之旅:
Day 1 -- 朝早到達曼谷(〔飛行報告〕香港航空 HX767 香港往曼谷 A330 搭乘分享) - Asia Herb Association - 水門雞飯 - bigC - Terminal 21(〔曼谷美食〕點可以FOODCOURTS都咁好食架?
Day 2 -- 〔曼谷附近〕水上市場、鐵道市集一日遊 WITH KKDAY - Asiatique
Day 3 -- 臥佛寺( 〔曼谷景點〕臥佛寺與按摩學校 Wat Pho & Massage)- Siam Paragon - 翟道翟市場(泰國曼谷必買好物十選 2016
Day 4 -- JP French (〔曼谷美食〕貓頭鷹帶路 JP FRENCH RESTAURANT 溫馨法式BISTRO) - Asia Herb Association  - 曼谷飛返香港

沒有留言:

張貼留言