2017年5月9日 星期二

〔飛行報告〕捷星 Jetstar GK63 大阪往香港 A330 搭乘分享

回程返香港係搭另一間廉航 - Jetstar Japan。


Jetstar - GK63 -A330 -大阪往香港

搭乘日期:2016年12月3日 - 16:10 KIX - 19:45 HKG

玩左成個星期,(終於!)係時候返香港啦!來大阪的時候係搭快運,而回程呢就係搭捷星。點解會分開買係因為一次過買唔到快運來回,所以逐程逐程趁特價買入手。

來到最後一日,我地朝早拖住大大個行李箱直接坐到入機場,係1/F的寄存行李處(更多資料按此)放低野之後,坐巴士去Rinku Outlet,好快咁行左個幾兩個鐘,榨盡我銀包的最後一滴血,食埋lunch、買個袋就返黎check-in啦!

Check-in:返到來Terminal 1,取回行李箱再略略收拾一下就去check-in。好快排到我地個時,磅個重,好彩我地一行5人可以share行李重量,唔使超重,加埋handcarry,就可以順順利利上機啦。

手提行李可以拎兩件,合共7公斤內。
入到禁區,就迎來最後衝刺的機會 -手信店 -大家都買左一堆零食,我都買左支野飲,費時上到機口乾乾。

咁好天 - 點解要返香港?!
個閘口都幾遠
After 10 miles of walking(講笑,行左十分鐘島姐),我地到左閘口鳥。

要再坐車出去上機,所以要預多啲時間 - 起碼起飛一小時前到閘口
得自動販賣機(飲料only)的待機室
細細聲講:呢個時候我有點肚餓了(誤)

Jetstar Jetstar!
竟然唔係樓梯
在晴朗的天氣下上機了!
你知啦大家在日本玩完返香港,都係一抽幾袋咁上機,頭上個櫃就得咁多空位,都係快點安放好啲野就坐低啦。

張櫈,皮製軟淋淋,幾舒服。
下午4點的大阪機場
我腳短,還好
拜拜啦大阪
我叫左個飯 - 1,000yen的日式雞排咖哩飯 
其實我係等上機個時已經好肚餓,所以我一上機已經睇定菜單準備叫野食,除左我叫左個飯,我旁邊兩位(陌生)乘客都叫左杯麵,睇黎大家都好肚餓。

熱辣辣送上
日式咖哩飯 - 可能係最適合做飛機餐的一道菜。
日落

有乜感想?同快運差唔多,張櫈都幾舒服。飛機餐唔錯,但我覺得快運個點心拼盤好食啲。航班時間都okay。另外,可能因為我累得滯,在飛機上感覺唔多舒服有點焗促,返到屋企嘔返個飛機餐出黎(不過係我的問題,唔係個飯的問題)。勁慘!

會唔會再搭?會。呢次機票連稅連20kg行李大約HKD$800。

Jetstar website: www.jetstar.com


其他飛行報告:
〔飛行報告〕香港快運 UO1844 香港往大阪 A320 搭乘分享
〔飛行報告〕香港航空 HX767 香港往曼谷 A330 搭乘分享


延伸閱讀:

16.京阪秋色 :〔京阪行〕七日六夜京都大阪賞楓自由行行程參考



其他精彩旅程:




沒有留言:

張貼留言