2018年5月12日 星期六

〔清邁〕識食仲識煮!泰國菜半日cooking class

煮泰菜無難度!

人人都係chef!
清邁其中一樣最出名的遊客活動,除左揼骨,就應該係泰菜cooking class。第一次去cooking class,我都係tripadvisor度睇下推介就book左Zabb-elee Thai Cooking School,最大原因係因為呀媽唔想煮,淨想食(懶!),呢間有「旁觀者」(Visitor)的選擇,可以自己唔煮睇人煮,平一半,所以就報左我煮+媽旁觀的morning class。


呢朝我地晨早在大堂食完早餐,係約定時間(8:40am)職員好準時咁出現帶我地上車,接齊人就直接去街市 - 好傳統個隻wet market - 買餸!

好詳細咁逐樣材料解釋點煮和有咩用
umm...呢個菜呢就係...算啦我學完都係唔記得晒
學完泰菜材料聽完一輪,中間有少少時間比我地自己行下個街市。師奶行街市梗係要買下野啦,結果我地買左一包包好的Pad Thai材料包、一包香料粉和一包蝶豆花,拎返香港慢慢玩。

返到學煮野食個度,大家著好圍裙準備好投入廚房啦!

好啦等我大顯身手!
一班大約10個人,一人一個爐,10幾個爐U字圍住,導師企中間慢慢指導我地。注意:上堂係用英文上既!!

早上的時候,每人在街市個時就會揀定個日煮咩野,總共煮4個菜,一款前菜、一款stir-fry、一款湯和一款咖喱,在menu度每個category都有3-4個選擇,再有加芒果糯米飯做甜品。

我就揀左 - Thai Fresh Springroll、Pad Thai、Tom Yum Kung、Massamun Curry。

媽對呀女識煮野食表示老懷安慰,無錯你個女嫁得出架啦!
我愛冬蔭功!
呀媽唔煮就幫我留倩影啦~
咖喱,打個分比我自己,我會比100分 (tick!)
玩左個幾鐘煮完啦嗚呀 - 色香味齊晒
我覺得我已經係大廚了~
我和媽媽淨係食我煮個啲都飽到上心口,完全食唔落芒果糯米飯,呢度都好貼心咁已經打好晒包比我地拎走。

泰菜學校資料 - Zabb E Lee Thai Cooking School
收費: 早上班 9am-2pm 
每人1,000泰銖 (包晒接送、買菜錢、解渴清水、食譜)- 2018年價錢
Visitor 每人400泰銖(Person who come with you but doesn't want to cook
(另外有下午班,時間詳情請參考佢個網站)
點報名?Email報名、上完堂比cash

上完堂,我地決定去清邁古城以外的新興商業、旅遊區 - 寧曼路。

在Maya Mall打個白鴿轉,無咩點買野。商場來講都係曼谷好行d。

買左個椰子水 - 睇住個檔主批椰子好厲害!抵飲!!
旅行日期:2017年9月30日

延伸閱讀:#17.慢嘆清邁


沒有留言:

張貼留言