2016年4月11日 星期一

〔德國交通〕如何由富森Fussen去GP小鎮Garmisch Partenkirchen?

如何搭巴士由富森Fussen去GP小鎮Garmisch Partenkirchen?

來到德國慕尼黑,好多時都會去慕尼黑附近的景點遊玩,新天鵝堡呀國王湖*呀都是非常著名的地標,但如果你想上雪山,滑雪又好玩雪又好,德國最高峰的楚格峰就是一個好選擇。

楚格峰上的風景 - 阿爾卑斯山脈
去富森天鵝堡和楚格峰,係可以選擇分兩日即日來回,方便住慕尼黑就不用搬行李,或者好似我咁選擇去完天鵝堡之後係阿爾卑斯山下的小鎮Garmisch Partenkirchen 住一晚,慳返交通時間,可以一早衝上楚格峰。

但如何由富森或天鵝堡去GP小鎮呢?


方法一,自駕。自駕絕對是最快最方便的方法,但好可惜,我唔識揸車。

方法二,火車,經奧地利再入返德國。由於富森同 GP 中間隔住好多山脈和田地,用火車經奧地利係會快少少,但德國的邦票唔包。

方法三,巴士。在富森火車站旁搭73號巴士再轉9606號巴士,邦票包,車程約2.5小時,但要注意班次疏落,每日上下午各只有一班車可以駁到後面的9606號巴士;由GP去富森同樣如此。

而我當然揀左巴士啦。

老實講,呢程係我整個旅程最擔心會甩的部分,因為呢程巴士係我去到當地問人先知要咁搭,早前在德國國鐵DB網站搜出來的巴士行程原來並不可行,而我亦唔識去奧地利搭車。

呢日中午,一到達天鵝堡的遊客中心,我就問下路,確認下班次啦。當遊客中心個職員叔叔話這裡只有78號巴士(往來富森),而去Garmisch (即GP小鎮)條路封左,無左直去GP小鎮的巴士,條路仲要封成一個月,我當堂安已不,點.算.好?

呀職員叔叔隨即拿出了一張時間表,指示我一陣要返富森搭下午5點10分的呢架73號巴士,呢架係當天唯一能去到GP小鎮的巴士。

去 Garmisch 方向的73號巴士時間表
這個時間表係有效至 2016年6月30日,班次時間上相信大致全年都差唔多,當然最好問問遊客中心職員。留意一下,只有早上下午各一班車能到轉車站 Echelsbacher Brucke,見上圖最底一行。

根據我的了解,73號巴士本來係經天鵝堡個遊客中心(見下圖),如果條路通返就應該會有返由天鵝堡遊客中心直接搭去轉車站再去GP小鎮的火車站。

73號巴士本來係經天鵝堡的
返黎富森搭巴士
沿途好風光
73號巴士會帶你去到一條橋 — Echelsbacher Brucke — 係呢度會轉9606號巴士。

Echelsbacher Brucke
上了9606號巴士,期間會兜好多個小村落,坐到終點就好。

Bus no. 9606
18.08 9606 to Garmisch Partenkirchen Bahnhof
坐9606大約要1.5小時才到GP小鎮
一到車站,隔離便是該晚住的酒店 — Hotel Vier Jahreszeiten(Review在此)。

注意:
德國拜揚邦票(bayern ticket/Regional day ticket for Bavaria)原來今年(2017)加左價,一人價係25歐,加多一個人就加6歐,最多加4個人,即係一張邦票最多5個人用。

GP景點:

〔德國雪山〕德國最高 楚格峰
〔德國棧道〕GP秘景 帕特納赫谷 Partnach Gorge 

*國王湖:由於3月的國王湖遊船不到最靚個風景區,鷹巢又未開,因此未有編入行程。

延伸閱讀:






沒有留言:

張貼留言